سینمای هند فقط سینمای هندی نیست

بازیگر دانوش برای بازی در فیلم «آسوران» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره مشهور فیلم بریکس را از آن خود کرد.

Dhanush بازیگر، تهیه کننده، کارگردان، نویسنده، ترانه سرا، رقصنده، و خواننده پلی بک هندی است که بیشتر در صنعت فیلم تامیل و گاهی در سینمای هندی کار می کند.
برای دانلود فیلم هندی سایت فرافیلم یکی از بهترین سایت های برای دانلود فیلم هندی جدید و قدیم با لینک دانلود مستقیم می باشد.
«آسوران» فیلمنامه محور و کم‌هزینه (از نظر صحنه و مولفه‌های فنی) است که پیامی اجتماعی می‌فرستد و موضوعی اجتماعی دارد.

همچنین بخوانید | جشنواره فیلم بریکس 2021: دانوش برنده بهترین بازیگر مرد برای «آسوران» شد.

فیلم دیگری از این دست، «جای بهم» آنقدر خوب بود که در پورتال پایگاه اینترنتی فیلم های اینترنتی (IMDb) امتیاز بهتری نسبت به برخی از بزرگترین فیلم های هالیوود کسب کرد.

همچنین بخوانید | فیلم هندی «جای بهیم» با شکست «رستگاری در شاوشنک» به رتبه‌بندی برتر در سایت IMDb رسید.

موفقیت چنین فیلم‌های مبتنی بر واقعیت و محتوا محور جنوب هند این سوال را ایجاد می‌کند: سینمای هندی در کجای تصویر قرار می‌گیرد؟

رسانه های هندی و بین المللی و مورخان سینما اغلب از سینمای هندی به عنوان سینمای هند یاد می کنند.

با این حال، سینمای منطقه‌ای، به‌ویژه صنعت فیلم‌سازی جنوب هند، مجموعه زبان‌ها، آداب و رسوم و تاریخ سینمایی غنی خود را دارد.

فیلم های جنوب هند، هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفی، می توانند با هر فیلم دیگری در دنیا رقابت کنند.

صنایع زبان تامیل، تلوگو، مالایالام و کانادا فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کنند که بسیار برتر از فیلم‌های هندی است.

فیلم های پرفروش زیادی در مناطق شمالی منتشر شده اند، از «Ek Duje Ke Liye» تا «Baahubali».

پیش از این، فیلم‌های هند جنوبی به دلیل پرستش سوپراستار و نمایش بزرگ‌تر از قهرمانانشان مورد انتقاد قرار گرفته بودند.

سکانس‌های اکشن بسیار خنده‌دار و فیزیک‌طلبانه، خوراک فراوانی برای میم‌ها در رسانه‌های اجتماعی فراهم کرده است.

اما اکنون همه چیز به سمت بهتر شدن تغییر کرده است. طی سال‌ها، به‌ویژه با دوبله فیلم‌ها به زبان‌های شمال هند در کانال‌های تلویزیونی، و بعداً از طریق پخش آنلاین با زیرنویس، صنعت فیلم هند در حال تکامل است - و واقعاً جهانی می‌شود - با سرعتی سرسام‌آور.

کیفیت محتوا همیشه در حال افزایش است و مطابق با استانداردهای جهانی است. ممکن است تصور شود که غارتگر که تجارت فیلم هندی است باعث این پیشرفت شده است. اما دیگر اینطور نیست.

در حالی که اخیراً تعدادی از فیلم‌های هندی را دیده‌ایم که به دلیل بازی‌های عالی، خط داستانی و کمال فنی مورد تحسین قرار گرفته‌اند، این فیلم‌های منطقه‌ای جنوب هند هستند که در حال حاضر در خط مقدم این تغییر قرار دارند.

در این مسیر، سینمای هندی به طور کلی در رکود گیر کرده است.

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین خانه‌های تولید از آن مطمئن هستند و به همان فرمول قدیمی ترانه، رقص و عاشقانه پایبند هستند، به همان شکلی که وقتی نوبت به خلاقیت و تازگی می‌رسد، از فشار دادن روی پاکت غفلت می‌کنند.

این مانتو به وضوح توسط داستان نویسان و فیلمسازان در چنای، حیدرآباد و کوچی تسخیر شده است.

فرق لوگو با برند چیست؟

مدتی پیش، یکی از فریلنسرهای همکار از من برای برندینگ مشاوره خواست و ما در نهایت وارد یک بحث دوستانه درباره تفاوت بین طراحی لوگو و برند شدیم.


این کارآفرین لوگوی زیبایی داشت اما از دیدگاه من برندی برای حمایت از آن نیست. در حالی که لوگو در کارت‌های ویزیت، بروشور، وب‌سایت، خبرنامه ایمیل و بروشورهای چاپی او استفاده می‌شد، پیام، رنگ‌ها، حروف چاپی، طراحی و حتی صدای به کار رفته در مواد متناقض بود. وقتی لوگو را روی مواد بازاریابی او پوشاندم، نمی‌توانستم بگویم هر کدام از قطعات متعلق به یک تجارت هستند.

لوگو نگار حرفه ای ترین سایت برای سفارش طراحی برند با 15 سال سابقه.


وقتی این مشاهدات را مطرح کردم، او استدلال کرد که لوگوی او برند اوست و پرسید: «لوگوی من روی همه چیز است. آیا این کافی نیست؟»


متأسفانه، هنگامی که از این سوال پرسیده می شود "تفاوت بین یک لوگو و یک برند چیست"، اکثر فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک دقیقاً با همین سوال پاسخ می دهند: "آیا یک لوگو و یک برند یکسان نیستند؟"

خیر. لوگو و برند یکسان نیستند.

لوگو چیست؟

لوگو یک عنصر طراحی بصری به راحتی قابل تشخیص، تکرارپذیر است که اغلب شامل یک نام، نماد، رنگ های مشخص یا علامت تجاری است.


این یک نمایش سریع و بصری از یک نام تجاری است که SMART است - ساده، به یاد ماندنی، مناسب، قابل تغییر اندازه، بی زمان. لازم نیست به طور جادویی همه چیزهایی که یک نام تجاری نشان می دهد یا آنچه که یک شرکت به تنهایی انجام می دهد، به اشتراک بگذارد، زیرا صرفاً ابزاری است که برای اهداف شناسایی استفاده می شود.


یک لوگو به فروش نمی رسد، آن را شناسایی می کند... تنها از طریق ارتباط با یک محصول، یک خدمات، یک تجارت یا یک شرکت است که یک لوگو معنای واقعی پیدا می کند. معنا را از کیفیت چیزی که نماد آن است به دست می‌آورد، نه برعکس.»


- پل رند


یک لوگو تا زمانی که به بخشی جدایی ناپذیر از یک برند بزرگتر تبدیل شود و توسط دیگران با تعاملات و تجربیات شخصی با برند مرتبط شود، شروع به معنی دار شدن، بازتاب احساسات، یا ارتباط پیام خاصی نمی کند.

برند چیست؟

برند نقطه اوج هر تعامل، تجربه، تفکر و شیوه بازاریابی توسط یک شخص یا کسب و کار است.


از دیدگاه صاحب کسب‌وکار، یک برند شامل موقعیت‌یابی، پیام‌رسانی و ارتباطات، طراحی بصری، شخصیت مشتری/مشتری، صدا، بازاریابی و تبلیغات و حضور شرکت می‌شود.

از دیدگاه مخاطب، برند شهرت یک کسب‌وکار است که بر اساس احساسی که کسب‌وکار در آنها ایجاد می‌کند، تجربه‌شان از کسب‌وکار چگونه است، و چه فکری درباره کسب‌وکار دارند، ایجاد می‌شود.

به عبارت ساده، یک برند متشکل از هر تجربه ای است که یک مشتری، مشتری، فروشنده، شریک یا شخص دیگری با شما، کسب و کار، محصول یا خدمات شما، آنلاین، آفلاین یا حضوری، 24 ساعت شبانه روز و 7 روز در اختیار شما قرار داده است. هفته، 365 روز در سال.


اقدامات شما به عنوان یک صاحب کسب و کار آزاد، توسعه و رشد برند شخصی شما را هدایت می کند. همه چیز از نحوه صحبت شما در مورد برند خود و مطالبی که در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید تا کپی وب سایت، طراحی وب سایت، حساب های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، نحوه درک کسب و کار شما و نحوه نمایش آن در جهان را شکل می دهد.


خط پایانی: اگر برند خود را تعریف نکنید و از ارزش‌ها و مأموریت آن حمایت نکنید، شخص دیگری آن را برای شما تعریف می‌کند – و ممکن است آنچه را که می‌شود دوست نداشته باشید.